Κατεβάστε την υπεύθυνη δήλωση μέλους του Συλλόγου

Πέμπτη 7 Απριλίου 2022

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Π.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

«Κώστας Βάρναλης»

 

 

 

Ελευσίνα, 06/04/2022

Αρ. Πρωτ.: 197                

ΕΔΡΑ:

 Ταχ. Δ/νση: Πληρ. :

Τηλέφωνο: Blog:

Mail:

10ο Δημ. Σχολείο Ελευσίνας

Ρήγα Φεραίου & Φουτρή

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

697 588 5518

http://syllogikadytatt.blogspot.com

syllogikadytatt@gmail.com

 

 

 

      ΠΡΟΣ:      ΤΑ ΜΈΛΗ ΤΟΥ

 

       ΚΟΙΝ:       Δ.Ο.Ε.

 

 

ΘΕΜΑ: «ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ Δ/ΝΣΗ»

 

Όλοι την Παρασκευή 8 Απρίλη στην κινητοποίηση για τα κενά στα σχολεία, στις 13:45 στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης                                            

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, γονείς

 

Βρισκόμαστε τρεις μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς και αριθμούμε πάνω από 5.000 λειτουργικά κενά μόνο στην Πρωτοβάθμια, έκτακτα κενά που προκύπτουν λόγω Covid τα οποία ενίοτε καλύπτονται με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της νέας απαράδεκτης τρίμηνης σύμβασης, η οποία μετατρέπει τις εργασιακές σχέσεις σε ακόμα ελαστικότερες. Γίναμε πολλές φορές μάρτυρες στην προσπάθεια κάλυψης «εκ των έσω» όλων αυτών των κενών, με εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων να «μπαλώνουν» τρύπες, με αποτέλεσμα την καταπάτηση του διδακτικού ωραρίου και την εξουθένωση των εκπαιδευτικών από τη μία, αλλά και την πλήρη υποβάθμιση των σύγχρονων αναγκών των μαθητών μας από την άλλη.

Η κατάσταση είναι ακόμα πιο δυσοίωνη για τους μαθητές με διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η μόνη βοήθεια που παρέχεται στους μαθητές αυτούς που φοιτούν στα γενικά σχολεία είναι οι θεσμοί της Παράλληλης Στήριξης και του Τμήματος Ένταξης.

Ωστόσο, όλοι οι ειδικοί παιδαγωγοί στην Παράλληλη Στήριξη είναι συμβασιούχοι, με αποτέλεσμα από τον Σεπτέμβρη να υπάρχει βασανιστική αναμονή σε ποιο ύψος θα κόψουν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, δηλαδή πόσο θα κοστολογήσουν κυβέρνηση και ΕΕ το ύψος των αναγκών των παιδιών. Ειδικά τη φετινή χρονιά, με προφορική εντολή του Υπουργείου Παιδείας, τοποθετήθηκαν μέχρι 2 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης ανά σχολείο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των διαγνώσεων. Έτσι συναντάμε σχολεία και στην περιοχή μας που ενώ έχουν 6 διαγνώσεις, στελεχώθηκαν με 2 εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, οι οποίοι μοιράζονται στους μαθητές που τους έχουν ανάγκη με αποτέλεσμα αρνητικές επιπτώσεις για τους μαθητές αυτούς, αλλά και συνολικά για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιπλέον, η σπουδαιότητα των τμημάτων ένταξης, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών μέσω εξατομικευμένων προγραμμάτων ώστε να ενταχθούν αποτελεσματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, υποβαθμίζεται πλήρως, Έτσι, όχι μόνο δεν ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας, αλλά ούτε καλύπτονται κενά που προκύπτουν λόγω νόσησης ή αδειών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα σχολείων στην Ελευσίνα, που τα κενά που προέκυψαν στη λειτουργία τμημάτων ένταξης δεν καλύπτονται με αποτέλεσμα οι μαθητές να μένουν δίχως εκπαιδευτική υποστήριξη και να δημιουργούνται προβλήματα συνολικά στη λειτουργία του σχολείου.

Τελικά, αυτό που βλέπουμε εδώ και χρόνια είναι από τη μία να υπάρχουν χιλιάδες κενά, που χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται λόγω των πολλών συνταξιοδοτήσεων, και από την άλλη να υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί, που είτε παραμένουν άνεργοι, είτε αναπληρώνουν κάθε χρόνο τον ίδιο τους τον εαυτό και μάλιστα με δύσκολες συνθήκες εργασίας, χωρίς βασικά δικαιώματα!

Όλα τα παραπάνω αποτελούν πολιτική επιλογή διαχρονικά των κυβερνήσεων, πολιτική που διαχρονικά μειώνει τα χρήματα για την παιδεία, την υγεία και συνολικά τις ανάγκες του λαού, ενώ από την άλλη προσφέρει πακτωλό εκατομμυρίων σε μεγαλοεπιχειρηματίες ή σε δαπάνες για το ΝΑΤΟ, εμπλέκοντας τη χώρα μας σε επικίνδυνους σχεδιασμούς!

Τέρμα πια με την κοροϊδία!

Τώρα είναι η ώρα όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να δυναμώσουμε τον αγώνας μας για:

·       Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών αναγκών σε Ειδική και Γενική αγωγή από μόνιμους εκπαιδευτικούς.

·       Να καλυφθούν ΤΩΡΑ τα κενά σε παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης

·       Να δημιουργηθούν Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, έτσι ώστε κανένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες να μη μένει εκτός.

·       Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Να σταματήσουν οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων.

·       Να στελεχωθούν όλα τα σχολεία με ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και νοσηλευτές, για την κάλυψη των ψυχοκοινωνικών αναγκών των μαθητών.

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.