ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ «Κώστας Βάρναλης»
|
Ελευσίνα, 16/09/2021 Αρ. Πρωτ.: 50 |
|
ΕΔΡΑ: Ταχ. Δ/νση: Πληρ. : Τηλέφωνο: Blog: Mail: |
10ο Δημ. Σχολείο Ελευσίνας Ρήγα Φεραίου & Φουτρή ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 6909- 099055 http://syllogikadytatt.blogspot.com |
ΠΡΟΣ: ΤΑ ΜΈΛΗ ΤΟΥ
ΚΟΙΝ: Δ.Ο.Ε. |
Να μην περάσει ο αυταρχισμός!
Νίκη στον αγώνα των εκπαιδευτικών!
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι συντεχνία παλεύουν για δημόσια και δωρεάν παιδεία!
Συντριπτικό όχι στην αξιολόγηση – διάλυση του δημόσιου σχολείου είπαν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στο σύλλογό μας όπως και σε όλη την υπόλοιπη χώρα. Από τα 44 δημοτικά, τα 42 συμμετέχουν στην απεργία – αποχή και από τα 45 νηπιαγωγεία μόνο 2 αποφάσισαν τη συμμετοχή τους στην αξιολόγηση, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των υπόλοιπων νηπιαγωγείων έχει προσχωρήσει στο ρεύμα της απεργίας αποχής, με ελάχιστα να μην έχουν λάβει ακόμα κάποια απόφαση. Συνολικά, η απεργία αποχή στην περιοχή μας κυμαίνεται στο 95% των σχολικών μονάδων.
Η πρωτοφανής αυτή συσπείρωση των εκπαιδευτικών οδήγησε για μια ακόμα φορά την κυβέρνηση να φανερώσει το αυταρχικό της πρόσωπο. Πρώτα προσέφυγε (30/9) στα δικαστήρια για να βγάλει παράνομη και καταχρηστική την απεργία – αποχή, την επόμενη μέρα προχώρησε στην αναίτια καταστολή της διαδήλωσης των εκπαιδευτικών με χημικά και αύρες και στη συνέχεια προσέφυγε ενάντια στην απεργία – αποχή που είχε προκηρύξει και η ΑΔΕΔΥ με αποτέλεσμα η τελευταία να κριθεί παράνομη και καταχρηστική με βάση τις διατάξεις του νέου αντεργατικού – αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη.
Εκτός από τον αυταρχισμό και την καταστολή, η κυβέρνηση αξιοποιεί και τα καλοταϊσμένα σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας ΜΜΕ, για να συκοφαντήσει τον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών. Ενδεικτικά, φιλοκυβερνητικά site και εφημερίδες αναφέρουν πλασματικά ποσοστά σχολείων που συμμετέχουν στην αξιολόγηση (π.χ. Καθημερινή 5510 από 14000 σχολικές μονάδες). Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων που έχει καταγραφεί στην πλατφόρμα του ΙΕΠ για την αξιολόγηση, έχει αποφασίσει μέσω των συλλόγων διδασκόντων απεργία – αποχή και οι διευθυντές αυτών των σχολικών μονάδων, κόντρα στις συντριπτικά πλειοψηφικές αποφάσεις των ΣΔ, προχωρούν ανερυθρίαστα, μόνοι τους τις διαδικασίες αυτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην περιοχή μας ο διευθυντής του 3ου Δημοτικού Ελευσίνας που αγνόησε επιδεικτικά τους συναδέλφους του σχολείου όταν οι τελευταίοι του τόνισαν ότι έχουν αποφασίσει τη συμμετοχή τους στην απεργία αποχή και αποφάσισε μόνος του να προχωρήσει την αξιολόγηση.
Την ίδια στιγμή τα τεράστια κενά στα σχολεία παραμένουν και μαζί με αυτά η απαξίωση και το χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Και εδώ όμως η υπουργός Ν. Κεραμέως ανακάλυψε τους υπεύθυνους στα πρόσωπα των συναδέλφων εκπαιδευτικών που παίρνουν πολλές άδειες… Το πρόβλημα των κενών το υπουργείο αποφάσισε για μια ακόμα φορά να το λύσει με το γνωστό τρόπο. Με νέες συγχωνεύσεις τμημάτων!!! Σε όλη την Ελλάδα και τις Διευθύνσεις της χώρας φτάνουν οδηγίες για εφαρμογή κόφτη στα κενά, διαγράφοντας εκατοντάδες σχολικά τμήματα από το χάρτη της εκπαίδευσης. Να τι σημαίνει αξιολόγηση!! Να τι σημαίνουν τα παχιά λόγια της Κεραμέως και του νόμου 4823 για «ενδυνάμωση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου».
Μπροστά στην εκρηκτική κατάσταση που δημιουργεί η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βγουν ακόμα πιο δυναμικά στο δρόμο του αγώνα. Η μάχη που δίνουν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες δεν αφορά μόνο αυτούς. Είναι πάλη για την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, για την υπεράσπιση των παιδιών μας. Επόμενο βήμα του αγώνα μας πρέπει να αποτελέσει η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στην απεργία της ΔΟΕ – ΟΛΜΕ τη Δευτέρα 11/10 στις 11 στο Εφετείο όπου εκδικάζεται η έφεση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών στην απόφαση του πρωτοδικείου που έβγαλε παράνομη την απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών από την αξιολόγηση.
● Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!
● Όχι στην αξιολόγηση! Νίκη στην απεργία – αποχή!
● Όλοι στο συλλαλητήριο των ΔΟΕ – ΟΛΜΕ τη Δευτέρα 11/10 στις 11 στο Εφετείο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.