ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ελευσίνα: 28/2/16
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ «Κώστας
Βάρναλης»
Αρ. Πρωτ.: 9
ΕΔΡΑ: 7ο Δημ.Σχολείο Ελευσίνας
Νικόλαου Νέζη 56
(πρώην Θεοτοκοπούλου)
ΠΡΟΣ:ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Πληρ. :Ιακώβου Νένα
Τηλ: 6909-099055
Θέμα: «Πλεονάζουσες ώρες» και μετακινήσεις εκπαιδευτικών για
την κάλυψη κενών
Για άλλη μια φορά η λογιστική προσέγγιση του ΥΠΠΕΠΘ βάζει
στο στόχαστρο τους εκπαιδευτικούς για να δικαιολογήσει τις ελλείψεις σε
εκπαιδευτικό προσωπικό. Γνωστή ταχτική και χιλιοειδωμένο έργο.
Στις 15/2 ζήτησε να πραγματοποιηθούν αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα
έτσι ώστε να καλυφθούν οι «πλεονάζουσες» διδακτικές ώρες εκπαιδευτικών. Με
κατάργηση ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας ή μέρους του ολοήμερου προγράμματος
επιδιώκουν να καλύψουν κενά σε άλλα σχολεία μέσω μετακινήσεων
εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα με την απόφαση 29195/ΓΔ4/19-2-2016
(ΦΕΚ 394/Β/19-2-2016) αλλάζει
το ρόλο του σχολικού σύμβουλου από
παιδαγωγικό σε διοικητικό και εμπλέκει επί της ουσίας και το Σύλλογο
διδασκόντων στην «ανάδειξη» των « περισσευούμενων » ωρών των εκπαιδευτικών.
Στην υπουργική
απόφαση υπάρχει και το ανέκδοτο που λέει
ότι το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συντάσσεται το πρώτο δεκαήμερο του μηνός Σεπτεμβρίου από τον Διευθυντή του
σχολείου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων.
Ο υπουργός Παιδείας
για να αντιμετωπίσει επικοινωνιακά την αγανάκτηση
της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και γενικότερα της κοινωνίας για τα κενά των
σχολείων «σκαρφίστηκε» μια επιμελώς μεθοδευμένη αριθμητική απάτη !
Του φταίνε λέει οι 13.500 ώρες γραμματειακής υποστήριξης.
«Ξεχνάει»
βέβαια ότι αυτές αντιστοιχούν στο 0,3% των διδακτικών ωρών στην εκπαίδευση και
ότι εκτός του ότι είναι απαραίτητες, αποτελούν και ελάχιστο ποσοστό.
Του φταίνε επίσης ότι υπάρχουν 2.000 ολιγομελή τμήματα
στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
«Ξεχνάει» πάλι ότι τα 2000 τμήματα αντιστοιχούν στο 2% των
τμημάτων, την γεωμορφολογία της χώρας μας και ότι υπάρχουν πολύ περισσότερα από
2.000 τμήματα που είναι πολυμελή με περισσότερους μαθητές από όσους
προβλέπονται.
Υποστήριξε επίσης σθεναρά την τροπολογία για τα Τμήματα
Ένταξης, ισχυριζόμενος
ότι δεν τα διαλύει, κάνοντας δηλαδή το μαύρο άσπρο! Στην ουσία δήλωσε πιστός υποστηριχτής της στρατηγικής της ΕΕ και του ΟΟΣΑ
για ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο Δημόσιο Σχολείο χωρίς όρους και προϋποθέσεις,
που θα διαλύσει ειδικά και γενικά σχολεία, θα οδηγήσει σε περιθωριοποίηση πολλά
παιδιά με ειδικές ανάγκες και θα φορτώσει το βάρος σε δασκάλους και γονείς που
θα “τρέχουν και δε θα φτάνουν” αβοήθητοι, ενώ τα παιδιά αυτά δε θα εκπαιδευτούν
ποτέ! Ταυτόχρονα θα μειωθούν οι διορισμοί στην Ε.Α
με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους περιπλανώμενους για 15 χρόνια αδιόριστους
συναδέλφους Ε.Α!
Ως κερασάκι στην τούρτα ο υπουργός αποδόμησης του δημόσιου
σχολείου, στις 24/2/16 έστειλε ανοιχτή
Επιστολή προς τους συλλόγους διδασκόντων
των σχολείων της χώρας να συμμετέχουν μέσω των παιδαγωγικών συνεδριάσεων με
ατομικές ή συλλογικές προτάσεις στον
εθνικό και κοινωνικό διάλογο για την παιδεία.
Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.
Υπενθυμίζουμε τη
νομοθεσία:
·
Την ευθύνη της κατάρτισης του ωρολογίου
προγράμματος την έχει ο σύλλογος διδασκόντων και αποκλειστικά αυτός! Ο
διευθυντής δε δικαιούται να αλλάξει το ωρολόγιο πρόγραμμα με ατομική απόφαση
και αυθαίρετα.
·
Ο σύλλογος διδασκόντων οφείλει και δικαιούται να
μη συναινέσει σε προτάσεις που θα δημιουργούν πλαστές πλεονάζουσες ώρες αλλά να
λειτουργήσει με κριτήρια μορφωτικών κι εργασιακών δικαιωμάτων και να
προστατεύσει τους μαθητές και τους συναδέλφους!
·
Οποιαδήποτε
απόπειρα άσκησης της δίμηνης μετακίνησης με αυθαίρετη απόφαση του Διευθυντή
εκπαίδευσης όχι απλώς θα μας βρει απέναντι αλλά είναι αυτονόητο ότι εμπεριέχει στοιχεία ημετεροκρατίας
γιατί αυθαιρετεί στο ποιους μετακινεί και πού! Δε θα επιτρέψουμε να παιχτούν παλιά και πασίγνωστα παιχνίδια να
προστατεύονται και να διευκολύνονται οι ημέτεροι και να «ρίχνονται» όσοι δεν
ανήκουν στους μηχανισμούς της κάθε φορά εξουσίας!
Ο ρόλος των σχολικών
συμβούλων δεν είναι να συγκαλύπτουν την κυβερνητική πολιτική της αδιοριστίας
και της ανεργίας! Το δημόσιο σχολείο έχει ανάγκη από μαζικούς διορισμούς
μονίμων εκπαιδευτικών και όχι από μετακινήσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι μάλιστα,
δια μέσου της ενισχυτικής διδασκαλίας ασκούν υποστηρικτική εκπαίδευση!
Οι αλχημείες τους, είναι εξαιρετικά επικίνδυνες
για το δημόσιο σχολείο, τις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές λειτουργίες της
δημόσιας εκπαίδευσης!
Καλούμε τους
συναδέλφους να ενημερώσουν άμεσα το σωματείο για οποιαδήποτε τυχούσα κρούση
σχετικά με αλλαγές ωρολογίων προγραμμάτων ή μετακίνηση εκπαιδευτικού. Καλούμε
τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συναινέσουν σε μία τέτοια εξέλιξη!
Απαιτούμε για μας και τα παιδιά μας ζωή,
μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα, με βάση τις ανάγκες μας!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.