ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

18ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΩΝ ΠΥΣΠΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ 18
των αιρετών του ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής
Ηλιοπούλου Σταυρούλας (τακτικού μέλους) και Δομούζη Σταυρούλας (αναπληρωματικού μέλους)
Εκπροσώπων των σχημάτων: Πλεύση στην εκπαίδευση -Αυτόνομη παρέμβαση-Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση εκπαιδευτικών.

Πραγματοποιήθηκε στις 22-09- 2014 η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής και πήρε τις παρακάτω αποφάσεις:


Τοποθέτησε αναπληρωτές ΕΣΠΑ ειδικοτήτων ΠΕ06 : 20 , ΠΕ16: 10, ΠΕ08: 14 ΠΕ19-20: 9 ΠΕ18:1 , ΠΕ32: 10 σε Σχολεία ΕΑΕΠ της περιοχής λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησής τους.


Πραγματοποιήθηκε στις 23-09- 2014 η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Δυτικής Αττικής και πήρε τις παρακάτω αποφάσεις:

(Στη συνεδρίαση αυτή λόγω της πραγματοποίησής της σε μέρα 24ωρης απεργίας για την αξιολόγηση παραβρέθηκα ως παρατηρητής. Δεν συμμετείχα σε καμία απόφαση.)

1) Όρισε προϊσταμένη εκπ/κό στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Ελευσίνας λαμβάνοντας υπόψη τη δήλωση της.

2)Τοποθέτησε 20 αναπληρωτές ΕΣΠΑ ΠΕ11 σε σχολεία ΕΑΕΠ λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησής τους.

3) Τοποθέτησε 25 αναπληρωτές ΠΕ70 κρατικού προϋπολογισμού (β' φάση) σε σχολεία της περιοχής λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησής τους .Δόθηκαν όλα τα κενά .

Έθεσα τα εξής ερωτήματα 1)αν και πότε θα εξεταστούν οι αιτήσεις θεραπείας των αναπληρωτών της α' φάσης, 14 αιτήσεις ΠΕ70 και 1 ΠΕ60 κρατικού προϋπολογισμού 2) γιατί δεν είχαν εξεταστεί σε προηγούμενη συνεδρίαση ώστε να είχαν αναρτηθεί γι αυτές τις τοποθετήσεις τα σωστά κενά 3) με ποια κριτήρια είχαν δοθεί επιλεκτικά κενά 4) αν σε κάθε συνεδρίαση θα ισχύουν διαφορετικά κριτήρια.
Πήρα τις παρακάτω απαντήσεις απ’ τον Δ/ντή Εκπ/σης
  1. στη συνεδρίαση αυτή δεν μπορούν να εξεταστούν , γιατί πιθανή θετική ανταπόκριση θα δημιουργούσε κενά στα σχολεία, που δεν είχαν ήδη δοθεί και δεν είχαν ενημερωθεί οι αναπληρωτές (β' φάση) , που είχαν αίτηση
  2. δεν ήταν δυνατό να εξεταστούν νωρίτερα οι αιτήσεις, γιατί ο αριθμός των τοποθετημένων από το Υπ. Παιδείας στη Δ/νση ήταν πολύ μικρότερος από όσα κενά είχαμε.
  3. ίσχυαν οι λόγοι όπως στην προηγούμενες τοποθετήσεις (α' φάση) δηλαδή α)γεωγραφική ιδιαιτερότητα, β) έπρεπε ν ανοίξουν κάποιες περιοχές ώστε να τοποθετηθούν συνάδελφοι παντρεμένοι σ αυτές ,που είχαν 100% επιτυχία και γ) ν' ανοίξουν όλα τα σχολεία με δίκαιη κατανομή κενών ώστε να υπάρχει μια ισομερή κατανομή δυσκολίας στα σχολεία ει δυνατόν. “
  4. σε αυτές τις τοποθετήσεις (β΄φάση) είχαν δοθεί όλα τα κενά εξαιτίας της καλής διαχείρισης του προηγούμενης συνεδρίασης (α' φάση) κι εξέλιπαν οι 3 προηγούμενοι λόγοι και πως “σε κάθε περίπτωση οι αιτήσεις των συναδέλφων είναι ενεργές και εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα να διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου θα εξεταστούν με γνώμονα το όφελος των παιδιών-μαθητών και των σχολείων”.

Το γεγονός πως οι αναπληρωτές ΠΕ70 της α' φάσης δεν έλαβαν, παράνομα, γνώση όλων των κενών θέσεων αλλά μόνο των μισών και τοποθετήθηκαν με σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μελών του ΠΥΣΠΕ, το οποίο κατήγγειλα στα μέλη των Συλλόγων της περιοχής κι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, δεν έχει καμία σχέση με τον ορθό λόγο όπως τον εννοούμε.

Ο εξορθολογισμός κι η καλή διαχείριση όπως τα εννοεί ο Δ/ντής Εκπ/σης δεν έχουν σχέση με την κοινή λογική και τα νόμιμα δικαιώματα των συναδέλφων, αλλά με τις πολιτικές του ΥΠΑΙΘ που εσκεμμένα, προκειμένου να μην κάνει προσλήψεις εκπ/κών στα χιλιάδες κενά, έχει αφήσει μαθητές χωρίς εκπ/κούς.

Όταν ακόμα στην περιοχή έχουμε δεκάδες κενές θέσεις στο πρωινό πρόγραμμα, 27άρια τμήματα αχώριστα και το Υπουργείο επιμένει να στέλνει τους μισούς εκπ/κούς από όσους χρειαζόμαστε, έχει κανείς την ψευδαίσθηση πως αν και όταν θα έρθουν οι τελευταίοι αναπληρωτές θα είναι όσοι ακριβώς μας λείπουν και θα γίνουν δεκτές οι ενστάσεις των συναδέλφων;

Το ΥΠΑΙΘ και τα πιστά στελέχη του ας σταματήσουν να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τους μαθητές που άφησαν χωρίς δασκάλους γιατί δεν πείθουν ούτε εμάς ούτε και τους γονείς.


ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
 ΤΗΛ:6946-658871
EMAIL:
crusify2002@yahoo.gr
ΔΟΜΟΥΖΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΗΛ:6973991266
EMAIL: s.domouzi@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.